04
қазан
2023
Конструирование./Жобалау.
Конструирование из строительного материала и конструкторов полностью отвечает интересам детей, их способностям и возможностям, поскольку является исключительно детской деятельностью. Известно, что ребенок – прирожденный конструктор, изобретатель,
исследователь.
Конструирование способствует формированию мыслительных процессов и восприятия, обогащения сенсорного опыта (действуя с деталями строительного материала, малыш получает конкретные представления о различной форме, величине, цвете предметов), координации движений и развития мелкой моторики.
Құрылыс материалдары мен конструкторларының дизайны балалардың мүдделеріне, олардың қабілеттері мен мүмкіндіктеріне толығымен сәйкес келеді, өйткені бұл тек балалардың іс-әрекеті. Бала туа біткен конструктор, өнертапқыш, зерттеуші екені белгілі.
Құрастыру ойлау процестері мен қабылдауды қалыптастыруға, сенсорлық тәжірибені байытуға ықпал етеді (құрылыс материалының бөлшектерімен әрекет ете отырып, бала заттардың әр түрлі формасы, мөлшері, түсі туралы нақты идеялар алады ), қозғалыстарды үйлестіру және ұсақ моториканы дамыту.
исследователь.
Конструирование способствует формированию мыслительных процессов и восприятия, обогащения сенсорного опыта (действуя с деталями строительного материала, малыш получает конкретные представления о различной форме, величине, цвете предметов), координации движений и развития мелкой моторики.
Құрылыс материалдары мен конструкторларының дизайны балалардың мүдделеріне, олардың қабілеттері мен мүмкіндіктеріне толығымен сәйкес келеді, өйткені бұл тек балалардың іс-әрекеті. Бала туа біткен конструктор, өнертапқыш, зерттеуші екені белгілі.
Құрастыру ойлау процестері мен қабылдауды қалыптастыруға, сенсорлық тәжірибені байытуға ықпал етеді (құрылыс материалының бөлшектерімен әрекет ете отырып, бала заттардың әр түрлі формасы, мөлшері, түсі туралы нақты идеялар алады ), қозғалыстарды үйлестіру және ұсақ моториканы дамыту.