Маңызды ақпарат!/Важная информация! » Коммунальное государственное учреждение "Средняя школа № 39 им. Ы. Алтынсарина" акимата город ь-Каменогорска
Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы
Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің
«Ы.Алтынсарин атындағы №39 орта мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау:
+7 (7232) 26 19 72
Есепші:
+7 (7232) 26 19 72
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Маңызды ақпарат!/Важная информация!
23
қаңтар
2025

Маңызды ақпарат!/Важная информация!

111 байланыс орталығы . Контакт центр Службы 111
Тұрмыстық зорлық-зомбылық болған жағдайда не істеу керек?Дағдарыс орталықтары
111 байланыс орталығының қызметі
Нұсқаулық111 байланыс орталығының қызметінің мақсаты мен міндеттері отбасы, әйелдер және балалардың құқықтарын қорғау мәселелері бойынша жан-жақты көмек көрсету болып табылады. Күнделікті өткір проблемалардың алдын алу.
111 байланыс орталығының қызметі мемлекеттік деңгейде жұмыс істейтін болады.
Егер кішкентай баланың қараусыз қалғанын, оған қауіп төніп тұрғанын байқасаңыз, балаға немесе әйелге қатыгездік көрсету, зорлық-зомбылық көрсету, құқықтарының бұзылуы мүмкін екенін білсеңіз, 111 нөміріне хабарласуыңызды сұраймыз.
 «111» нөмірі – тәулік бойы 24/7 ашық
«111» нөмірі – құпия
«111» нөмірі – өңірлердің ішкі істер департаментімен және жедел топтармен тәулік бойы байланыста болу
«111» нөмірі – балалардың, отбасылар мен әйелдердің құқықтарын қорғауға байланысты барлық мәселелер бойынша өтініш қабылдау.
Барлық қоңыраулар жазылады. Қоңырау шалушы қандай шаралар қабылданғаны туралы кері байланыс беруі қажет.
Құқық бұзушылық туралы «111» - ге дереу хабарлау арқылы әрқайсымыз отбасының, әйелдер мен балалардың қорғаушысы бола аламыз және болуымыз тиіс.
Өтініш берушілердің сұрақтарын шешу кезінде «111» Қызмет қызметкерлері өзара іс-қимыл алгоритмін ескере отырып, мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдармен, әкімдік қызметкерлерімен, сондай-ақ облыстық қоғамдық қабылдау орталықтарымен өзара іс-қимыл жасайды.
Әрбір өтініш берушіге өтінішті шешу үшін қандай шаралар қабылданғаны немесе өтінішті қарау нәтижесі туралы кері байланыс беріледі.
«111» Байланыс орталығы қызметінің жұмысын ұйымдастыру «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» КЕАҚ құру арқылы 1414 Бірыңғай байланыс орталығының қазіргі платформасына ұқсас дамыған инфрақұрылымды және белгіленген процестерді ескере отырып жүзеге асырылады.
«111» Байланыс орталығының қызметі мыналарға мүмкіндік береді:
әртүрлі байланыс арналары арқылы азаматтарға консультация және психологиялық көмек көрсету: телефон қоңыраулары, дыбыстық қоңыраулар, мәтіндік диалогтар;
шақыру процестерін автоматтандыру: сөйлесуді жазу, есептерді жинау;
CRM қолдану, өтініштерді басқару және өңдеу, қолдау желілері арасындағы бағыттау;
қоңырауларды, өтініштерді, азаматтармен мәтіндік диалогтарды бақылау.

Цели и задачи Контакт центра Службы 111 является - оказание комплексной помощи по вопросам семьи, женщин и защиты прав детей. Предотвращение острых бытовых проблем.
Контакт центр Службы 111 будет работать на государственном уровне.
Если вы видите, что маленький ребенок остался без присмотра, что ему угрожает опасность, если вы знаете, что в отношении ребёнка или женщины может применятся жестокое обращение, насилие, нарушаются их права, просим вас позвонить на номер «111».
- Номер “111” - работает 24/7
- Номер “111” - конфиденциален
- Номер “111” - круглосуточно находится на связи с ДВД и оперативными группами регионов.
- Номер “111” принимает обращения по всем вопросам, связанным с защитой прав детей, семьи и женщин.
- Все звонки регистрируются. Позвонившему обязательно должны будут дать обратную связь о том , какие меры были приняты.
- Каждому из нас важно быть максимально участливым, при малейшем подозрении на угрозу жизни и здоровью ребёнка, женщин, проявлять нулевую терпимость к бытовому насилию и сообщать на “111”.
По каждому обращению заявителей на Службу 111 даются разъяснения, оказывается помощь либо предоставляется подробная информация по сути обращения.
При решении вопросов заявителей сотрудники Службы 111 взаимодействуют с государственными и местными исполнительными органами, сотрудниками акиматов, а также с региональными общественными приемными, с учетом Алгоритма взаимодействия.
Каждому обратившемуся обязательно будет предоставлена обратная связь о том, какие меры были приняты при решении обращения либо результат обращения.
Организация работы Контакт-центра 111 проводится с учетом развитой инфраструктуры и выстроенных процессов по аналогии действующей платформы Единого контакт-центра 1414 посредством образования НАО «Государственная корпорация «Правительство для граждан».
Деятельность Контакт-центра 111 предоставит возможность:
предоставления консультации, психологической помощи гражданам через различные каналы коммуникации: телефонные звонки, аудио-звонки, текстовые диалоги;
автоматизации процессов обращений: запись разговора, сбор отчетности;
применения CRM, управления и обработки обращениями, маршрутизации между линиями поддержки;
мониторинга звонков, обращений, текстовых диалогов с гражданами.